تماس با من
541 Melville Ave, Palo Alto, CA 94301,
[email protected]
Ph: +1.831.705.5448
همکاری با من
[email protected]
Ph: +1.831.306.6725

دنیا مال منه

من و مامان و بابا و مادربزرگم این‌جاییم تا داستان‌هایمان را برای شما تعریف کنیم. مثلا داستان روزی که دندان من افتاد و داستان روزی که دندان مادربزرگ درد گرفت. داستان روزی که یک کبوتر را بردم توی کلاس و کلاس را به هم ریختم و داستان روزی که نقاشی مامان را خراب کردم. یک روز هم با دوستم سر فوتبال دعوایم شد و… حالا وقتش است که داستان‌ها را خودتان بخوانید و از ماجراهای ما حسابی بخندید.

 

  • دسته‌بندی

    کتاب کودک | داستان کوتاه

  • گروه سنی

    سه تا شش سال

  • ناشر

    کتاب چ چشمه | وی-بوک

Open Project

من و مامان و بابا و مادربزرگ و بقیه اینجاییم تا داستان‌هایمان را برای شما تعریف کنیم. مثلا داستان روزی که دندان من افتاد و داستان روزی که دندان مادربزرگ درد گرفت. داستان روزی که یک کبوتر را بردم در کلاس و کلاس را به هم ریختم و داستان روزی که نقاشی مامان را خراب کردم. یک روز هم با دوستم سر مسابقه فوتبال دعوایم شد و…حالا وقتش است که داستان‌ها را خودتان بخوانید و از ماجراهای ما حسابی بخندید.

درباره کتاب

از سال
۱۴۰۱
تا امروز

Before After
About this Book

Since
2021

My mummy, daddy, granny and others are here to tell you our stories. The story of the day that my milky tooth finally fell, or the day granny had toothache. One day I brought a pigeon into the classroom and everything was messed up there. Or the day I ruined mom’s painting accidentally, or argued with my best friend over a soccer match. Now it’s time for you to read my stories yourselves and laugh a lot.

بازگشت

This website stores cookies on your computer. Cookie Policy